Bu Blogda Ara

11 Mart 2015 Çarşamba

Büyüklerden İsteklerim

Arılardan bu hafta "Büyüklerden isteklerim" konulu şiirler yazmalarını istedik. İşte eserleri:

KEŞKE
Keşke serbest kalsam
Serbest kalsam neler yaparım ki
Keşke yetişkinler her istediğimi yapsa
Keşke her oyuncağı alabilsem.

Keşke serbest kalsam
Keşke oyun alanları benim olsa
Keşke dünya kitapları benim olsa
Keşke kitaplar bitmese
Keşke, keşke, keşke dünya benim olsa.




İSTEKLERİM
Tablet istedim aldınız,
Gitar istedim aldınız,
Halı istedim aldınız,
Canım ailem benim.


İSTEDİKLERİM
Ben para isterdim
Bir şey alabilmek için
Ben oyuncak isterdim
Oyun oynayabilmek için

Bana biraz para verseler
Neler alırdım neler
Kıyafet, oyuncak derken
Anne babamı da düşünürüm ben.


SEVİLMEK İSTİYORUM BEN
Canım annem, canım babam
Sevgiyle sizi kucaklıyorum
Siz de sevgiyle kucaklayın beni
Canım annem canım babam.



DİLEKLERİM
Annemden hep benimle ilgilenmesini isterim
Babamdan iyi bir iş bulmasını isterim
Kardeşimin olmasını isterim
Ailemizin mutlu olmasını isterim.



İSTEKLERİM
Bir bahçe alsanız
Bir de kedi.
Evimizin neşesi olur kedisi
Gücümüz yeterse belki köpek de alabiliriz.

Evde bir kişi var korkan
Ufacık hayvanlar ona bir şey yapamaz
Sadece bir kedi, sadece bir tane
On değil on beş değil…


BÜYÜKLERDEN İSTENİLENLER
Oyuncak kitap defter ne güzel
Hepsini ister çocuklar
Onlar daha çocuk derler büyükler
Alırlar her şeyi

Belli bir yaşta
Vazgeçerler oyuncaklardan
Kitap isterler alırlar anneler babalar

Bizi mutlu görmek isterler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder